2014. december 12., péntek

Prológus


Sziasztok! Egy új bloggal jelentkezem
és remélem, hogy 
elfogja nyerni a tetszéseiteket :* csók Sz.G
Eliz szemszöge:


Imblood, ahova ha ember költözik nem éli meg a holnapot. Egy hely ami maga a pokol. Egy hely amit úgy hívnak, hogy Imblood. Az anyám tizennyolc éves koromban egy akkori háborúban tűnt el, pontosabban nem eltűnt... ha nem elhurcolták. Akkor írtunk 1890-t, most pedig 2014-t.124 éve élek. 124 éve kegyetlenül a gyilkok, de hát ilyenek a vámpírok.  Rajtam kívül ebben a városban nem élnek vámpírok. Az erdőhöz közel élek, egy hatalmas nagy házban. Ennek a városnak is megvan a maga történelme, hiszen itt volt az a háború, ahol a vámpírok nyolcvan százalékát elhurcolták, vagy szíven szúrták. Életemben akkor talált rám először a szerelem. Szerettem a fiút, és ez kölcsönös volt. Életem egyetlen értelmét elvesztettem, aki egy gazdag nemes fia volt, de Ő egyáltalán nem viselkedett úgy, mint ahogy azt tőle megkövetelték. Fess férfi volt. Gyönyörű szemei voltak, amibe ha az ember lánya belenézett, elalélt tőle. Szerettem amikor karon öltve sétáltunk a portájukon, és mókás mendemondákat mesélt nekem. Ő tudta, hogy mi vagyok, mert elmondtam neki, hogy mielőtt őt megismertem volna, anyám két évvel korábban változtatott át. Egyedül a vámpírok közül én maradtam itt, a többiek meg elmenekültek. Néha Oliver bácskám hazalátogat, de azon kívül minden rokonom meghalt, vagy eltűnt. Évek óta keresek egy varázslót, aki a barátnőm utódja lehet, de eddig egyikben sem találtam meg a varázslatot, pedig akik születtek, azoknál ott voltam, és láttam ahogy megszületnek, de egyikben  sem volt varázs. Eliz Clarissa Hope vagyok. És az a legfőbb célom, hogy visszahozzam hozzám a szerelmemet a Hope gyémánttal. Eddig sosem bukkantam rá a nyomára, de érzem az erejét, mert ahol a Hope gyémánt van, ott a vámpír ereje gyengül, de csak ezzel hozhatom vissza szerelmem. Lehet, hogy önzőség, de nem érdekel, mert látni akarom a mosolyát, és érezni édes mézes ajkait az enyéimen. Inkább meghalok érte, minthogy újra elveszítsem, de nem fogom. Azt, vagy a gyémánttal, vagy anélkül, de visszahozom.

ui: A képességeket, a Vn-ból vettem, ugyanis azok valahogy hihetőbbek, mint a falon átjárkálás :) Sz.G

1 megjegyzés:

  1. huh nekem nagyon tetszett már a fenti leírás is és ugyan úgy a porológus. szóval várom a kövi részt.
    remélem minél hamarabb tudod hozni :*

    VálaszTörlés